san sanjam

Monday, May 02, 2005

Vanzemljaci

Na moru sam, sa Pajom i Anom. Slucajno kroz prozor vidim 3 tackice rasporedjene u trougao kako lete po nebu. Izlazim na terasu a one kako dodirnu neku zvezdu prsnu u milion komada, pa onda sve ispocetka. Pokusavam da ih slikam ali mi se stresu ruke od uzbudjenja...Onda one slete u nase dvoriste gde imamo bazen i tu uspem da ih slikam 2-3 puta, i pogeldam sliku a tamo se vidi lik polu providan koji hoda po vodi po bazenu...na drugoj slici je napravljen od necega sto lici na 'sneg' na tv-u...Cak bih rek'o da me podseca na Isusa, ima neku bradu...
Ove tacke ponovo polete iznad zgrade, tu se pocinje da bljesti neko svetlo, i odjednom se pojavljuje helikopter -Mi 24 sa onim Rusom iz Ramba 3. Ja se uplasim i krenem da bezim, i tu se negde i probudim....

1 Comments:

  • Ja stalno sanjam vanzemaljce letece tanjire i tako to. Vecina vanzemaljaca su u mojoj sobi trckaraju (tako ih sanjam) crni su i otprilike 1 metar visoki. Veoma brzi. A letece tanjire u snu vidjam ispred kuce na nebu 3 svetla koji se okrecu kao da ih neko zonglira ili 6 svetla koji se okrecu u obliku osmice koja je rasirena u sredini. Letece tanjire sam sanjao vise puta i svaki put se pojavljuju ispred moje kuce u istim oblicima, a komsije se okupile gledaju. A ja se u snu osmehujem zato sto u snu znam da spavam jer u snu znam da sam san sanjao nekoliko puta (to sto znam da znam je vrlo cudno).

    By Anonymous Anonymous, at 13:05  

Post a Comment

<< Home