san sanjam

Monday, October 17, 2005

Naci Madjari, Cyber Punk Profesori

U nekoj ogromnoj kuci sam, nekoj vili, dvorcu tako nesto. Tu su me na prevaru doveli 'doktori i profesori'. Ja im trebam za nesto, ne znam sta. Pokusavam a pobegnem ali ne mogu jer me stalno neka zena gleda.
To je u stvari svet na nekoj drugoj planeti, u zemlji koja podseca na Madjarsku, a njome vladaju nacisti. Postoje 2 klase ljudi, jedni su ti 'doktori i profesori' a drugi su svi ostali. Ovima drugima je jedina uloga da rade neke idiotske poslove za vladajucu klasu. Moj zadatak je bio da okrecem basticu, koja je bila postavljena na jedan veliko postolje kruznog oblika, koje ima osovinu u centru, pa se na taj nacin pokrece.
Jednom sam pokusao da pobegnem od te zene. Kada nije gledala skocio sam i poceo da trcim, ali je jedan profesor uzeo fotoaparat i slikao me. Onda je rekao: "Slobodno idi, a ja cu svima pokazati tvoju sliku u pidzami." Ja, normalno nisam otisao...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home